Friday, April 2, 2010

hari ni duk sorang2 kat umah.....

hari ni boring. Dan saya nak ceritakan apa yg buat saya boring. Semua keluarga saya pegi kelantan ari ni. So tinggal saya dgn kakak kedua saya shj. Kitorang buat benda yang same laa. Makan, minum, main komputer, tidur, berak , kencing, mandi, tengok tv.... tu lah keje kitorang.. Bersabar je laa nak tunggu diorang yg duk kat kelantan tu balik yee. Pastu bg aku pulak bersabar je laa sampai hari sukan nanti. Sbb aku excited sgt nak tunggu hari sukan. I don't know why. wow. Bg siapa yg perbarisan.aku rasa simpati kat korang sbb kena berdiri samapai habis yee. aku bersyukur tak dpt masuk perbarisan... dulu aku nak sgt..sekarang dah tgk mcm mane budak perbarisan tu kena berdiri je, terus REJECT. so lain kali laa pulak aku post lg..

No comments:

Post a Comment